Reklamace šicího stroje, servis door to door

Servis door to door

Vážení zákazníci,

jako první v České republice a na Slovensku si vám dovolujeme nabídnout pro šicí stroje Janome a TEXI speciální zvýhodněné podmínky záručního servisu, tzv. servis door to door – nejkomfortnější formu vyřízení záruční opravy, která zahrnuje vyzvednutí stroje u vás doma, jeho opravu a odeslání zpět k vám na naše náklady.

Protože kvalita strojů Janome a TEXI je opravdu jedinečná, nabízí internetový obchod www.ceskypatchwork.cz  exkluzivní podmínky na záruční servis. Když nakupujete šicí stroje Janome a TEXI u nás, již nemusíte pátrat, kde je nejbližší záruční servis. V případě poruchy v záruční době a splnění podmínek pro přiznání statusu Servis door to door, stačí jednoduše zavolat na naši zákaznickou linku +420 544 226 298, nebo napsat na reklamace@sicistroje-shop.cz  sdělit potřebné údaje a nachystat stroj pro přepravu. O více se starat nemusíte.

Stroj si u vás vyzvedne přepravce, zdarma jej odveze k nám, zdarma jej opravíme a zdarma přivezeme zpět v co nejkratší době. A ještě od nás dostanete malý dárek!

Podmínky pro udělení statusu Servis door to door

  • Stroj musí být zakoupen od autorizovaného prodejce v Česku nebo na Slovensku.
  • Stroj musíte provozovat na území Česka nebo Slovenska.
  • Stroj musí být předán kompletní v originální krabici s originálními vnitřními vycpávkami, které garantují nepoškození přístroje.
  • Stroj musí být zaslán s kompletním příslušenstvím pro případ odzkoušení (zejména pedál, kabel atd.).
  • Chtěli bychom vás poprosit, abyste originální krabici někde uschovali a pro případ posílání do servisu využívali. Vyhneme se tak nepříjemnostem poškození při přepravě při nedostatečné ochraně šicího stroje.
  • Servis door to door se vztahuje na všechny šicí stroje Janome a TEXI (s výjimkou Janome Sew Mini a Janome MB-4) zakoupené od 1. června 2011 (v Česku) nebo od 18. srpna (na Slovensku).

Postup při vyřízení záruční opravy v režimu Servis door to door

  1. V případě poruchy šicího stroje v záruční době si připravíte záruční list se všemi údaji a vaše registrační číslo z Janome clubu (u strojů TEXI tato podmínka neplatí).
  2. Na zákaznické lince +420 544 226 298 nahlásíte typ závady. (V případě, že servisní technik zjistí, že se jedná o banální závadu a lze ji snadno odstranit ve spolupráci s vámi, může vám pomoci bez zbytečné přepravy stroje).
  3. Dohodnete se servisním technikem čas, kdy může přepravce stroj vyzvednout a přesnou adresu, kde bude stroj připraven (u vás doma, v zaměstnání, u sousedů nebo příbuzných).
  4. Nahlásíte vaši adresu, e-mail a telefonní kontakt, na který vás bude kontaktovat přepravce.
  5. Stroj zabalíte do původní krabice s originálními vycpávkami, přiložíte záruční list (nebo jeho kopii) a fakturu a v dohodnutém čase jej předáte dopravci.

V případě, že nebudete zastiženi na adrese, která byla dohodnuta, nebo nebudete k zastižení na udaném telefonním čísle, nebo nebudete schopni se dohodnout na termínu předání, nemá toto vliv na záruční opravu stroje, ale musíte sami zajistit dopravu šicího stroje k nám na vaše náklady. Doprava zpět je v případě uznané záruční opravy zdarma.

V případě, že není oprava stroje posouzena jako záruční, budete o tomto neprodleně informováni a budete upozorněni na cenu mimozáruční opravy včetně dopravného do místa určení. Pokud z nějakého důvodu nebudete souhlasit s cenou za opravu, bude vám stroj zaslán zpět na vaše náklady.